Nalagam

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletnih nakupov E-stacuna.si. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Za upravljalne in poslovanje spletne trgovine www.e-stacuna.si (v nadaljevanju »trgovina«) skrbi podjetje Marko Mandelj, storitve  s.p., Polica 1a, 1290 Grosuplje, matična številka 7165749000.

Ponudnik blaga v spletni trgovini je Pilremag d.o.o., Brezje pri Grosupljem 34, 1290 Grosuplje, matična številka 1126377000  (v nadaljevanju »ponudnik«).

Ob registraciji v spletno trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino, ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Trgovina in ponudnik se zavezujeta, da bosta kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

    - identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    - kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (npr. e-pošta...),
    - bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    - dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    - pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    - vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    - način plačila in dostave,
    - časovno veljavnost ponudbe,
    - rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    - pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Opisi izdelkov so kolikor je le mogoče natančni in opisujejo izdelke in njihove lastnosti. Tudi večina slik ustreza zunanjosti prodajanega izdelka. V redkih primerih lahko slike ne odražajo zunanjosti oziroma embalaže in so zgolj informativne. 

Cene so predstavljene kot Prodajne cene in Spletne cene.

Prodajne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta, za pogodbene partnerje (pogodbeni popust in plačilni rok), za fizične stranke v primeru plačila po predračunu na TRR podjetja PILREMAG d.o.o..

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

z nakazilom na račun ponudnika – PILREMAG d.o.o. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena), Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Plačila po predračunu (preko UPN obrazca) direktno na transakcijski račun ponudnika, ni potrebno potrditi pri FURS, saj takšni računi niso predmet davčnega potrjevanja računov po Zakonu o davčnem potrjevanju računov.
Plačilo po povzetju je možno samo za pošiljke poslane preko pošte Slovenije, v tem primeru kupca bremeni dodaten strošek storitve 1,952€ z DDV. Plačilo po povzetju ni možno za blago po naročilu.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene

Vse cene so jasno izražene v vseh oblikah – z DDV,  prodajna cena, spletna cena, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

Varovanje podatkov

Upravitelj in lastnik spletnega mesta www.e-stacuna.si, podjetje Marko Mandelj, storitve s.p. in ponudnik PILREMAG d.o.o., sta v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezana k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.e-stacuna.si (naprimer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...) Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjanja stika s strankami, tržnega obveščanja preko elektronske pošte o naših izdelki in storitvah, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe v elektronski pošti in na spletnih straneh. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Za potrebe poslovanja in obveščanja E-stacuna zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • - ime in priimek,
  • - naslov in kraj bivanja,
  • - naslov elektronske pošte,
  • - kontaktno telefonsko številko,
  • - geslo v šifrirani obliki,
  • - ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu E-stacuna.si.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko E-stacuna med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku E-stacuna.si shranjujejo 24 mesecev. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo za 24 ur in se nato samodejno izbrišejo, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve ali zakonitega interesa, npr. v primeru pošiljanje elektronskih novic, hranimo trajno do preklica te privolitve z vaše strani oziroma do zahteve po prekinitvi obdelave. Podatke bomo pred preklicem izbrisali le če tako določa zakon.

Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici, ter na vstopni strani spletne trgovine e-stacuna.si.

Če za določene podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe do 10 let. V tem času je obdelava podatkov omejena.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili podatki zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

V primeru, da so v spletni trgovini e-stacuna.si objavljene povezave na druge spletne strani, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito vaših podatkov na teh spletnih straneh.

Upravitelj podjetje Marko Mandelj, storitve s.p. in ponudnik PILREMAG d.o.o. lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabita za namene statističnih analiz. Podjetje Marko Mandelj, storitve s.p. in ponudnik PILREMAG d.o.o. podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bosta predala nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le podatke nujne  za nemoteno izvedbo dostave. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Kupec se s potrdilom naročila strinja, da lahko e-stacuna.si uporablja pridobljene osebne podatke tudi za namene neposrednega trženja in za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega mesta e-stacuna.si in podjetij Marko Mandelj, storitve s.p. in Pilremag, d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Kupec lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene kot je to navedeno v poglavju Ukinitev uporabniškega računa. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetij Marko Mandelj, storitve s.p. in Pilremag, d.o.o. Zbrane osebne podatke bomo varovali v skaldu z ZVOP-1, ZVOP-2, ZPT-1B in GDPR. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. Dostavni službi bomo zaupali le podatke uporabnikov, nujne za nemoteno dostavo, kot sta naslov za dostavo in telefonska številka.

GDPR ali Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov je predpis Evropske unije, ki ureja področje varstva osebnih podatkov in velja v celotni Evropski uniji. Določa pravne podlage, ki so potrebni za obdelavo osebnih podatkov, pravice posameznikov in pravice ter obveznosti oseb, ki obdelujejo podatke.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.e-stacuna.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na e-novice, uporabnik dovoljuje podjetjema Marko Mandelj, storitve s.p. in Pilremag d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z veljavnimi zakoni. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetjema Marko Mandelj, storitve s.p. in Pilremag d.o.o, da kot upravljavca zbirke osebnih podatkov obdelujeta zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega mesta e-stacuna.si in podjetja Pilremag d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim nepooblaščenim osebam.

Seznanjamo vas, da lahko posamezna opravila v zvezi z vašimi podatki zaupamo našim poslovnim partnerjem (pogodbenim obdelovalcem). 

V okviru zakonskih pristojnosti se vaši osebnih podatki lahko razkrivajo naslednjim uporabnikom podatkov:

- ponudnikom poštnih storitev in logistično/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila;
- distributerjem, dobaviteljem blaga in pooblaščenim serviserjem;
- računovodskemu servisu, odvetniškim pisarnam in drugim ponudnikom pravnega in poslovnega svetovanja;
- ponudnikom storitev uničenja spisov in nosilcev podatkov;
- ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme;
- administratorju in skrbniku spletne strani;
- ponudnikom storitev računalništva v oblaku in ponudnikom pošiljanja e-poštnih sporočil (npr. MailChimp).

Zavezujemo se, da niti mi niti drugi uporabniki, vaših osebnih podatkov ne bodo posredovali ali prenesli v tretjo državo izven Evropske unije in/ali Evropskega gospodarskega prostora ali v mednarodno organizacijo brez ustrezne stopnje zaščite.

Spletno mesto e-stacuna.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

Varovanje zasebnosti in varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov..

Vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je nujno potrebno. Po preteku obdobja hrambe bomo vaše osebne podatke učinkovito in trajno izbrisali ali anonimizirali, tako da vaša identifikacija ne bo več mogoča. Podatke, ki jih obdelujemo na podlagi zakona, hranimo za zakonsko določeno obdobje. Podatke, ki jih obdelujemo zaradi izvedbe pogodbenega odnosa z vami, hranimo za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in zakonsko zastaralni rok za zahtevke iz tako sklenjene pogodbe, razen v primeru spora v zvezi s pogodbenim razmerjem.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Pravice posameznika

Če ste  privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico do preklica privolitve. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega preklica. Za preklic privolitve za obdelavo vaših osebnih podatkov, prekličete s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na elektronski naslov: [email protected]. Preklic privolitve nima nobenih negativnih posledic ali sankcij.

Od upravljavca imate pravico dobiti potrditev, ali se podatki v zvezi z vami obdelujejo ali ne. Če se, imate pravico, da vam omogočimo dostop do vaših osebnih podatkov (tj. vpogled ter njihovo prepisovanje ali kopiranje) ter da vam podamo informacije v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov (npr. o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, katerim so bili ali jim bodo posredovani osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, o tehničnih in organizacijskih ukrepih za varovanje podatkov, obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov itd.).

Imate pravico do popravka, torej da vam omogočimo popravek netočnih osebnih podatkov in da vam omogočimo dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov. V ta namen nam posredujete dopolnilno izjavo z ažurnimi osebnimi podatki.

 Pravico imate omejiti obdelavo vaših podatkov, v primeru, da oporekate točnosti obdelave podatkov, za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost podatkov. Če je obdelava nezakonita, vi pa namesto izbrisa zahtevate omejitev obdelave ali v primeru da upravljavec podatkov ne potrebuje več, potrebujete pa jih vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali  če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi.

Posameznik ima pravico zahtevati, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, če obstaja eden izmed razlogov iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (npr. če podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, če prekličete privolitev in za obdelavo in ne obstaja nobena druga pravna podlaga, če ugovarjate obdelavi, pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti interesi, če so bili osebnih podatki obdelani nezakonito itd.).

Na zahtevo posameznika bomo v skladu z veljavno zakonodajo podali informacije v zvezi z osebnimi podatki posameznika, ki jih obdelujemo.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo na naše kontaktne podatke ali Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, na naslovu Zaloška 59, 1000 Ljubljana, Slovenija, telefonska številka: 00 386 (0)1 230 97 30, elektronski naslov: [email protected]. Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.

Za potrebe identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko od vas zahtevamo dodatne podatke. Če vas kljub temu ne bomo mogli zanesljivo identificirati, bomo morali vašo zahtevo zavrniti.

Pridržujemo si pravico, do sprememb (npr. prilagajanju zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov). O spremembah, ki bodo bistveno vplivale na obdelavo vaših osebnih podatkov, vas bomo predhodno obvestili.

Ukinitev uporabniškega računa

Če želite na spletnem mestu e-stacuna.si ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov [email protected].

V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

- v naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa

- v vsebini naročila: a) ime in priimek uporabnika, b) naslov uporabnika, c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Če obvestil o novicah po elektronski pošti ne želite več prejemati, se lahko od prejemanja novic brezplačno odjavite, tako da nam pošljete elektronsko sporočilo z vsebino "Odjava od elektronskih novic" ali podobno vsebino na elektronski naslov: [email protected]. Če se spremenijo vaši osebnih podatki (elektronski naslov, naslov, telefonska številka itd.), vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na elektronski naslov: [email protected].

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje Marko Mandelj, storitve s.p. in ponudnik PILREMAG d.o.o. zbirata in obdelujeta, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetij Marko Mandelj, storitve s.p. in ponudnika PILREMAG d.o.o..

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

Storitev Google Analytics nastavi naslednje piškotke:   

  • _ga         2 leti      To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
  • _gid       24 ur      To naključno ustvarjeno število se uporablja za določitev unikatnih obiskovalcev našega spletnega mesta.
  • _gat       1 minuta  Omejevanje pogostosti zahtevkov.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    - pošiljatelj bo jasno razviden,
    - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bosta trgovina in ponudnik izrecno spoštovala.

Odveza odgovornosti

Trgovina in ponudnik se bosta po svojih najboljših močeh trudila zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina/ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se trgovina/ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Trgovina/Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in obligacijski zakonik. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Vse pritožbe se oddajo v pisni obliki na naslov podjetja PILREMAG d.o.o. s pripisom "spletna trgovina"  ali po mailu na [email protected].

Ponudnik bo v zakonskem roku obravnaval pritožbo in o sklepu obvestil kupca.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Marko Mandelj, storitve  s.p. in Pilremag d.o.o., skladno z zakonskimi normativi ne priznavata nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Marko Mandelj, storitve s.p. kot skrbnik in upravitelj spletne trgovine in Pilremag d.o.o.. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarjata s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavljata elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporovUREDBA (EU) št. 524/2013 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Rok začne teči po 100% plačilu predračuna.

Ponudnik poskrbi za dostavo pošiljk v svoji lastni režiji, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljke manjše teže in dimenzij pošiljamo preko pošte Slovenije. Pošiljke večjih dimenzij in teže dostavi ponudnik v lastni režiji. Blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu našega podjetja. V ceni dostave je zajeta dostava naročenega blaga do vhodnih vrat objekta navedenega na naročilu.

Na spremni dokumentaciji so navedene vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Strošek dostave

Strošek dostave je 6,71€ z DDV na območju Republike Slovenije. Dostava je brezplačna za pošiljke, katerih skupna vrednost presega 200,00€ z DDV na območju Republike Slovenije. Dostava izven Republike Slovenije (tujino) se obračuna sorazmerno na težo pošiljke in oddaljenost kraja dostave, kupec predhodno dobi predračun s stroški dostave.

V nekaterih primerih je, proti plačilu možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. Za več informacij nam pišite na [email protected].

Zaloga

Stroška dostave ne plačate, če blago prevzamete osebno na sedežu našega podjetja. Osebno lahko blago prevzamete po potrditvi prejetja plačila na TRR ponudnika in prejetem obvestilu o pripravljenem blagu na prevzem. Blago je potrebno prevzeti v roku 3 delovnih dni, v nasprotnem primeru se obračuna ležarnina 2€ na dan. Stroške ležarnine ni možno poravnati z gotovinskim plačilom!

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo potrebno počakati dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

 - predviden rok dobave je informativni podatek glede na naše izkušnje z dobavitelji.

- če artikla ni na zalogi vljudno naprošamo, da nam pišite na [email protected]  za informacije o dobavljivosti

- če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša, kot za druge, bomo skušali artikle, ki so na zalogi poslati takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi oziroma po dogovoru.

 - če bo čakalna doba zelo dolga, lahko odstopite od nakupa s pisnim obvestilom. Cena se lahko zaradi gibanja tečaja ali spremembe cen dobavitelja spremeni, v tem primeru vas bomo predhodno obvestili.

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri ponudniku in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik ponudnika v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora ponudnik v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima predpisanih lastnosti, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino ali amortizacijo po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Pogoj za začetek reklamacijskega postopka, iz naslova stvarne napake je popolno izpolnjen reklamacijski zapisnik, s priloženo kopijo računa, po možnosti fotografije izdelka. Reklamacijski zapisnik lahko zahtevate na [email protected], poslali ga bomo takoj.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu.

Postopek vračila blaga

Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini, nas obvestite na [email protected]. Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe (obrazec za odstop od pogodbe).

Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na dva načina:

  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: PILREMAG d.o.o., Brezje pri Grosupljem34, 1290 Grosuplje. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.
  • s kupjenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu ponudnika PILREMAG.d.o.o., Brezje pri Grosupljem 34, 1290 Grosuplje.

Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na sedežu ponudnika. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).

Pravno obvestilo

Spletna trgovina e-stacuna.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o trgovini (upravljalcu) in ponudniku  se nahajajo na povezavi O nas, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.